Personeel

Vacatures Voor de TSO

TSO-kracht voor de locatie Heeze en Valkenswaard

Wij zoeken enthousiaste TSO-krachten om mee te helpen tijdens de lunche-tijd van de schoolkinderen. Je zorgt ervoor dat de kinderen rustig kunnen lunchen en lekker buiten kunnen spelen. Je bent een onderdeel van een fijn team van vrijwillige TSO-krachten onder leiding van een TSO-coordinatrice.

De TSO wordt geboden op de maandagen, dinsdagen en donderdagen tijdens de schoolweken. Tijdens de vakanties is er geen TSO en hoef je niet aan de slag. Het is wenselijk dat je wel een vaste dag op de TSO bent zodat er continuiteit is maar dat hoeft niet perse 3 dagen per week te zijn. Dat kan in onderling overleg ook 1 vaste dag in de week zijn. Je krijgt een vrijwilligersvergoeding betaalt voor de tijd dat je ons helpt.

Als je ons team kan versterken dan willen we je vragen om een mail sturen naar Petra Bax van TSO de smelen in Valkenswaard (smelen@stichting-tso.nl) of naar Anne Marie Heesakkers van TSO de Trumakkers in Heeze (trumakkers@stichting-tso.nl).

Login voor TSO medewerkers.

Super fijn om bij de TSO te helpen

"Vind het super fijn bij TSO. Het is heerlijk om voor de kinderen te zorgen en heb fijne contacten met de andere TSO-vrijwilligers."