TSO De Trumakkers in Heeze

E: trumakkers@stichting-tso.nl
Contactpersoon: Anne Marie Heesakkers

Website school: www.trumakkers.nl
TSO Tijden (maandag, dinsdag en donderdag)
12:00 − 12:45 uur

TSO aanvraag/wijziging formulier

toelichting op het inschrijf- wijzigingsformulier:

Standaard TSO-contract:
  1. Met het standaard TSO-contract blijven de kinderen op een vaste dag over (bijvoorbeeld altijd op maandag).
  2. De jaarkosten van het standaard TSO contract zijn verdeeld over 11 gelijke maandelijkse betalingen (In augustus wordt deze niet gefactureerd). De maandelijkse kosten bedragen € 9.30 per maand per standaard dag.
  3. Bij de berekening van de jaarkosten van het standaard TSO contract worden alle vakanties niet meegerekend. Er is een gemiddeld maandbedrag berekend om de betaling makkelijker te houden. Dus de maandprijs van een maand met een vakantie erin is hetzelfde als een maand waarin er geen vakantie is.
  4. Wanneer het kind afwezig is (bijv door ziekte of andere reden) vindt er geen restitutie van de TSO bijdrage plaats.
  5. Het standaard TSO contract kan alleen per de 1ste of de 16de van de maand ervoor worden gewijzigd. De wijziging dient voor de 23ste van de maand doorgegeven te worden.
  6. Het opzegtermijn is 1 maand, gerekend vanaf de eerst volgende 1ste of 16de van de maand.
  7. Flexibel TSO-contract:
  8. Bij een flexibel TSO-contract kan je de TSO per dag afnemen. Je kan zelf plannen wanneer je maar wilt maar de planning moet wel voor donderdag 9:00 voor de week erop zelf in ons ouderportaal zijn ingevoerd. Je krijgt hiervoor van ons de inloggegevens. Het flexibel tarief bedraagt € 3.10 per keer.
  9. Wanneer het kind afwezigheid is (bijv door ziekte of andere reden) maar wel gepland dan vindt er geen restitutie van de TSO bijdrage plaats.
  10. Als je een standaard TSO-contract hebt afgenomen voor bijvoorbeeld een maandag maar je wilt eens een extra TSO dag dan kan dat ook in ons ouderportaal worden ingevoerd. Het is daarmee gelijk geregeld. Deze extra dag wordt dan tegen het flexibele tarief ad € 3.10 afgerekend.
  11. Indien in de week zelf nog een extra TSO dag nodig is dan wordt het incidentele tarief ad € 3.60 gerekend. Dit kan dan niet meer doorgegeven worden via ons ouderportaal. Dat kan je dan mailen of telefonisch doorgeven aan de TSO-coördinator zodat zij nog rekening kan houden met de komst van je kind.

Onze beloftes

TSO wanneer je het nodig hebt
Doorgaande lijn met school
Fijne tijd voor de kinderen

Inschrijfformulier
Klik hier voor het TSO aanvraag/wijziging formulier

Korte samenvatting Overblijfprotocol
Klik hier voor het openen van de samenvatting van het overblijfprotocol OBS de Trumakkers.  Mocht je meer informatie over het overblijfprotocol wensen dan horen wij het graag.

Bekijk ook onze andere TSO vestiging

TSO de Smelen

Onze locatie is lekker centraal

Centraal in de wijk op loop- en fietsafstand